onsdag 27. mai 2009

Været følger fortsatt humøret...

... og jeg er derfor usedvanlig glad for at jeg bor på Solkysten. I går "sprutregnet" det på alle mulige måter, men i dag titter solen frem og vekker meg på morgenkvisten. Dette blir en fin dag, jeg har bestemt at dette blir en fin dag og jeg gleder meg til å se hva den bringer.

En liten svipptur innom det eksterne skrivebordet midt i blogginnlegget forteller meg at dagen blir hektisk, lykke! Jeg har også, mellom gårsdagens regn og dagens sol, klart å komme meg så langt at jeg har avtalt en date på torsdag. Det kiler ørlite grann i magen, all den tid jeg aldri har bedrevet dette med dating. Men jeg får tenke som jeg tenkte om eksamen i hin hårde dager; får andre det til så klarer vel også jeg det.

Jeg skal fylle dagene mine med sol, fine øyeblikk og ikke så rent lite stahet, og så tenker jeg at Pippi er en gla-mongo igjen før vi vet ordet av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar