onsdag 27. mai 2009

På flyttefot

Jeg har de siste 2 månedene vært på flyttefot i hodet. Jeg har hatt lyst til å flytte bloggen og jeg har kikket på jobb både i Kristiansund og i Oslo. Ved nærmere ettertanke er det sikkert ikke noen dårlig ide, men jeg skal likevel ta sommeren her i vakre Vestfold før jeg eventuelt gjør alvor av mine ønsker om å flytte. Når det gjelder bloggen, og flyttingen av den, skyldes dette andre ting. Jeg har gjort det en rekke ganger, lagt ned en blogg og startet opp en ny. Utover den ganske verdensvev ligger det vel ikke mindre enn 5 rare pippi-blogger, hvor tanker, liv og levnet er gjennomgått i ord.

Grunnen til at jeg evakuerer disse bloggene er at jeg spaserer videre, et kapittel er over og en ny blogg illustrerer starten på et nytt. Nå vet jeg ikke helt om jeg vil kalle dette for et avsluttet kapittel, men det er definitivt avslutningen på noe i meg. Så nå sitter jeg her da og spekulerer på om det er på tide å ta ordene på nakken og evakuere igjen. Det er litt vemodig å ta livet av Pippi på Tur, men kanskje det må til? Kanskje starten på det nye kapittelet ikke kommer uten at jeg hjelper til... Jeg fintenker en stund til. Kanskje jeg bare er melodramatisk her på morgenen? Kanskje jeg endelig har funnet den bloggen jeg vil bo i til evig tid?

2 kommentarer:

  1. Ikke gå din vei! Syns du skal bli boende her på bloggen til evig tid :)

    SvarSlett
  2. Finn ut hva du søker... hvilke muligheter du ønsker mtp layout, pinging osv... Sjekk ut andres bloggsteder på samme "boligadresse"... hvilke tema holder de seg til osv... Du vet jo at du må skrive for å puste...resten er bare detaljer...(en URL adresse) Lykke til! Og ja jeg tror noen ganger må vi gjøre noe praktisk for vår egen del for å få avsluttet noe og kunne gå videre. Hva det er for deg vet bare du. (jeg skal rydde garasjen snart...igjen..)

    SvarSlett