lørdag 9. mai 2009

Pippi har vært i krigen

I hvert fall føles det slik akkurat nå... Jeg merker at jeg har lært følgende gjennom denne helgen:
  • Champagne og Jægermeister blir man ikke fyllesyk av. Ikke en gang om man drikker uante mengder.
  • Jeg er ikke så veldig glad i å bli sjekket opp og masete mannfolk er det dummeste jeg vet om! Jeg oppdaget også at jeg aldri kommer til å bli imponert av hverken biler, penger eller deres planer om å kjøpe helikopter. Fjompenisser!
  • Strømper har en levetid på ca 2,5 timer. Note to self: kjøp 5 pakker med strømper neste gang du skal ha en helaften i kjole!

Ikke desto mindre har det vært en morsom helg, og jeg har mange gode anekdoter å fortelle kjente og kjære i festlig lag!

1 kommentar:

  1. Planer om å kjøpe helikopter..? Er det mulig? Var det et forsøk på dårlig sjekketriks? Fjompenisser, det er ikke mer å si.
    Bare at man alltid må ha ekstra strømpebukse i vesken. Alltid.

    SvarSlett