torsdag 7. mai 2009

Effektiv som få!

Jeg klarte det! Jeg har pakket en fin koffert, hvorpå jeg gikk gjennom hver dag og tenkte på hva jeg skulle ha på meg. To antrekk for hver dag, og jeg smiler av min velorganiserte koffert; Pippi er omsider blitt voksen!

Pakkingen, og resten av kaoset, så nok ikke like voksent ut, der jeg løp rundt i leiligheten i undertøy og strøk klær, sang høyt og skjærende, tørket bort det støvet jeg så og skiftet sengklær så selv den mest bevandrede stuepike hadde blitt imponert! Jeg innser nå, når jeg satt meg ned med en kopp kaffe, at jeg har glemt bikinien... Dette er en av mine rariteter (enda en, tenker nå den gemene hop) jeg MÅ ha med meg bikini. For tenk hvis det går an å bade dit jeg enn skal, tenk hvis det plutselig åpenbarer seg en mulighet til et bad! Jepsipepsi, bikinien havner i pc-veska og da regner jeg med at alt er på stell!

Så her sitter jeg da, hypet på kaffe og stress, og har 2 timer til jeg skal være noe sted... Jeg er velsignet med evnen til å (nesten) alltid være tidlig ute, så da er det enda godt jeg også er velsignet med evnen til å kunne kose meg med en bok i ventetiden. Jeg oppdager, i det jeg drikker min 12. kopp kaffe i dag, at jeg ennå ikke har inntatt frokost, så jeg antar at dette kan presses inn i mitt lille vakuum av tid nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar