onsdag 13. mai 2009

Pakke-pakke-pakke!!!

Alle månedens helger innebærer pakking! Men denne helgens pakking er adskillig mindre strabasiøs enn forrige helgs. Jeg skal på tur i sivil og kan dermed formålsløst slenge klær i kofferten, i tillegg til at jeg kom på den fantastiske plan å ta med den store kofferten selv om jeg bare skal bort i 4 dager slik at jeg slipper siling. Anything goes, tenker jeg idet jeg slenger i alle t-skjortene jeg liker fargen på. Jeg satser penger på at jeg kommer til å se ut som en ukoordinert punker idet jeg skal kle på meg klærne i kofferten, men hva gjør nå det når turens destinasjon er den vakre familiehytta på Mørekysten? Hei hvor det går, synger jeg høyt og skjærende i det jeg innser at jeg er ferdigpakket hvert øyeblikk (les kofferten er snart full) og siden jeg vasket leiligheten før pakking kan jeg se frem til en herrrlig kveld i godt selskap med god kaffe. Hohoho, sivilpakking er nesten (!) gøy! Så nå gjenstår det bare å finne en mann som vil være med å bære kofferten min opp den lange kondisbakken til hytta. Anyone...?

5 kommentarer:

  1. Wolverine takes that job:)

    SvarSlett
  2. Solgt til høystbydende med de lekre kinnskjeggene!

    SvarSlett
  3. Flott!! Leste forresten her om dagen at jeg er kåra te verdens kjekkastemann;)

    SvarSlett
  4. Selvsagt er du det! Vil du ha krone til Myrafestivalen?

    SvarSlett
  5. hehe, ekke heilt min stil å skryte av det til allskue:) Men er jo greit å ha det i bakhue:-p

    SvarSlett