torsdag 30. april 2009

Oioioi!

Jeg tester som kjent ut dette med nettdating og er nå imponert av å ha fått mitt desidert første virkelig intelligente komplement: At det betyr "Vakker" er ikke det i så fall pleonasme?? :D

Mannen som fanget min interesse er i ferd med å knuse mine etablerte fordommer mot rare menn på internett. Ja, jeg vet at man kan være rar selv om man kan fremmedord, det er kanskje til og med en bekreftelse på at man er rar. Men ikke desto mindre ler jeg her jeg sitter og skriver.

Så i nettdatingens navn; hva gjør man videre nå? Jeg kan jo ikke spillereglene for dette! Pokker, hvor er boken Nettdating for Dummies når man trenger den? Jeg vet hva man gjør videre, man tar seg et glass vann og en sigarett før man pakker med seg denne kveldens god-bok og trasker til sengs. Dagen har vært altfor lang til at jeg kan klare å imponere fremmedord-mannen!

2 kommentarer:

  1. Som en ivrig bruker av tilbudet, og de gode stolene i kjelleren i Storgaten 16. Anbefaler jeg disse titlene fra amazon.com
    - Online Dating for Dummies
    - Dating for Dummies
    - Relationships for Dummies

    Disse får du for en liten neve dollar.

    Auditor fortuna juvat

    SvarSlett
  2. Litt trøtt her før kaffen slår inn tenkte jeg: er det pub i Storgaten 16, hvorfor har ikke jeg sett den? Før det selvsagt slo meg; ahhaaaa; biblioteket! Selvsagt!
    Jeg hadde nok trengt samtlige titler, både nå og for lenge siden, så her er det bare å dra frem Visa`en :)

    SvarSlett