fredag 24. april 2009

Jeg er så flink!

Nå spiser jeg til og med frokost! Riktig nok er det vel ikke, teknisk sett, frokost når det er 5 timer siden jeg stod opp. Jeg foreslår at man endrer det til at frokost er definert som et måltid man spiser før man går hjemmefra. I forbindelse med at jeg spiser frokost kan jeg informere om at knekkebrød som står sammen med karri i skapet vil smake karri. Så nå spiser jeg knekkebrød med gomme og karri. Det er litt rart, jeg er ikke sikker på om det egentlig er så veldig godt, men når jeg skylte ned med kaffe ble det en fin ettersmak.

Oppvakte lesere vil legge merke til at klokken er halv elleve og at jeg ikke har gått hjemmefra enda. Dette skyldes at jeg også i dag har en fridag, for jeg ser visst sliten ut... Jeg tror ikke det er pent å si til damer som nærmer seg 30 at de ser slitne ut. Det er som det er, man kan piken fra jobben, men man kan ikke ta jobben fra piken. Jeg blogger mens det eksterne skrivebordet ligger i bakgrunnen. Jeg svarte på mail klokken 05.30 i morgest og jeg akter å leie ut en leilighet fra min egen flotte sofa! Det er mulig sjefen mener jeg bør holde meg hjemme, men det kan da vel ikke gjøre noe at jeg jobber litt, så lenge jeg faktisk holder meg hjemme?

Kvelden skal tilbringes på gamle slagmarker, mens jeg får med meg årets nest viktigste begivenhet, nemlig revypremieren. Jeg hadde mareritt om dette i natt, men jeg tror ikke det blir så ille, antagelig blir det meget koselig. Selv i marerittet var den nyinnkjøpte kjolen fin, så da er i hvert fall det på stell! Undertøyet var forresten flottanes og jeg er utrolig fornøyd med min gjennomførte runde i går!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar