fredag 24. april 2009

Favoritten sendt hjem før Ungkaren-finalen

Nå så dere sikkert overskriften og tenkte: Nei! Ikke enda en reality-blogg! Men det er det selvsagt ikke, for jeg har ikke tv. Jeg har likevel, til alt overmål, sett en episode av Ungkaren for en måneds tid siden hos en venninne, men det var jo ikke det som fikk meg til å velge overskriften fra VGs fabelaktige nyhetsoppdatering! Derimot kan jeg si at jeg føler meg litt som favoritten som ble sendt hjem før finalen. Arrogant nok innbilte jeg meg at jeg var favoritten, noe som senere viste seg å være feil-feil-feil! Men som damen sa i VGs fabelaktige artikkel; jeg trengte mer tid enn det de andre gjorde. Jepp, stemmer det, jeg kom nok til å både trenge mer tid og ikke minst ta mer tid. Derfor tror jeg vi begge skal være glad det gikk som det gikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar