torsdag 23. april 2009

Alltid sier du: 'I morgen, ja, i morgen vil jeg leve!' Si meg, min venn, når kommer den dagen du snakker om?

Jeg lever hver dag, men likevel må gårsdagen kunne sies å være en av de bedre på lenge. Dagen forløp i sol, latter og kos. Etter noen timer på kontoret kan jeg glede meg over at Prinsesse SuperVero har laget en piknik for konger! Kokekunsten var upåklagelig, utsikten var fantastisk og selskapet var morsomt. Jeg ser frem til flere dager i min vakre hage på Slottsfjellet!

Etter en lang og fin stund i solen dro jeg til Damen med Vesken og også de timene forsvant i latteren. Dette etterfølges av middag på Brygga og en lang spasertur. Når solen gikk ned benket vi oss ned i godsofaen og jeg kan skryte på meg å ha fått med meg hele 2 tv-programmer. Nå er jeg godt berget for enda en måned i solen, for tv er stort sett oppskrytt, likevel kan jeg i dag faktisk delta i lunsjens Paradise Hotel-diskusjon.

Hvis noen var og spaserte i Tønsbergs gater sent i går kveld har de kanskje blitt skremt av en smilende dame i skinnjakke som raste avgårde på verdens kuleste sykkel, men de kan ta det helt med ro, for det var bare Pippi som gleder seg over sykkelens fortreffelighet og bjellens fantastiske funksjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar