tirsdag 17. mars 2009

Pippi leser nettaviser igjen

Endelig er han her, mannen vi har ventet på i en mannsalder! Nå tilbyr den godeste Jan-Aage Torp, pastor i en eller annen humbugkirke, djevleutdrivelse! Jeg leser artikkelen med lykt og lupe mens hjernen febrilsk leter etter et telefonnummer, epostadresse, hjemmeside eller til og med kanskje bare en knapp hvor det står Djevleutdrivelse? Ja takk!
Ikke bare kunne han behandlet meg, men også alle andre som jeg mener er besatt, og det er faen ikke få!

Vi gir full gass inn i religionens makt så snart verden går oss litt i mot og jeg leter, i finanskrisens og det hellige brudds navn, etter nettopp min religion! Jeg saumfarer islam, kristendom, buddisme, hinduisme, sjamanisme og en hel rekke andre mer eller mindre sære trosretninger. Jeg vil ha en religion som kan love meg evig smil og hundre cookies idet jeg i en alder av 149 entrer den respektive perleport! Men siden denne religionen ikke ser ut til å eksistere får jeg nøye meg med de fine ord; Gjør mot andre slik du vil de skal gjøre mot deg! Denne skal jeg sverge til helt til jeg i en alder av 79 starter min egen lille sekt! Jeg skal redegjøre for min sekts retningslinjer i en senere post, og det er bare å begynne å glede seg. Hvis noen andre vil lese om den godeste pastorens evner, og forsøke å finne kontaktinformasjon til mennesket, er det bare å trykke på overskriften, så frakter det fine verdensvev-toget deg direkte til Dagbladets informative artikkel!

1 kommentar:

  1. Kanskje litt på siden av djevelutdrivelse, men hvordan går det egentlig med arabicaen? *nysgjerrig*

    SvarSlett