torsdag 26. mars 2009

Jeg er forvent!

Etter å ha kikket på telefonen 179,5 ganger i løpet av de siste 7 timene innser jeg at jeg er i ferd med å bli patetisk. Dette er da ikke meg!
Jeg ligger ikke langflat etter meldinger, jeg ofrer ikke arbeidsdagen til å sjekke privat epost og jeg lovte jo meg selv (i ett av de 40 andre innleggene i saken) å melde meg ut av Stupid Girl Sociaty. Så hva skjedde???

Jo da, som vanlig stuper jeg inn i alt moro, fullstendig uten tanke på at kanskje ikke alt blir like moro etter hvert. Jeg ser bare kosen helt til plutselig jeg sitter der som en skikkelig nisse med all verdens postkasser godt teipet fast i haka! Nå er det bare så vidt jeg klarer å snakke for bare postkasser, noe som antagelig er like greit for hodet er fullstendig tømt for fornuftige tanker.

I mitt nye liv som postkassestativ trøster jeg meg med at vi er flere i samme båt og jeg tror min venninne Kamel-svelgeren kanskje er enig i at det er ikke alt som er verdt å ofre sjelefreden for…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar