fredag 27. mars 2009

Hei hvor det går!

Etter en saftig piruett på glatta til morgenen er jeg nå klappet og klar for helg! Hele dagen forsvant i ett sus av full gass og svimmelhet. Jeg fikk gjort mye, men det ser ut til at mine engelskunnskaper ligger igjen på isen etter at jeg på slutten av dagen forsøkte å få formulert kontraktsvilkår for en kunde. Mulig jeg tar feil nå, men jeg er ganske sikker på at bindingstime ikke er et ord...
Helgen skal tilbringes i koselig bursdagsfeiring i kveld (hvis jeg mot formodning klarer å finne noe å ha på meg som ikke ligger i skittentøyskurven), deretter i en planløs tilværelse hvor jeg skal hente inn all min sedvanlige energi. Hvis jeg får tid, midt i ingenting å gjøre, skal jeg stikke ned på hjørnet å se etter engelskunnskapene.
Arabica`en har forresten flyttet på badet i et håp om at varmekabler skal klare å lokke frem gjenstridige kaffebønner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar