mandag 23. mars 2009

Så hvem skal passe på Pippi?

Ingen, for Pippi gjør som en jeg en gang kjente og passer på seg selv!

I dag har vi hatt en fabelaktig dialog med en kunde på jobb:
- Jeg må ha en leilighet fort, for jeg blir kasta ut av namsmannen på fredag.
- Hvorfor blir du kasta ut?
- De påstår jeg ikke har betalt.
- Men har du betalt da?
- Ehhh... Nei, egentlig ikke....
Jeg kommer til å le helt inn i neste uke av denne!

Når det er sagt så er det vel en gang slik at jeg innimellom kunder, befaringer, visninger og en hel masse annet fjas faktisk har brukt dagen til å tenke. Jeg føler meg nummen, og ganske trøtt. Nummen er vel egentlig bra, for når man er nummen blir man hverken såret eller sint. Jeg tror jeg skal forsøke å holde på nummenheten gjennom travle uken og så skal jeg forsøke å kjenne litt på livet til helgen.

Mennesket kan handle klokt på tre måter:
- ved ettertanke, det er den edleste.
- ved imitasjon, det er den letteste.
- ved erfaring, det er den bitreste.

3 kommentarer:

  1. Hahahahahah, jeg ler så jeg dævver! :)

    Tusen takk for en herlig morgenkos, superkoselig. :)

    SvarSlett
  2. Hva skal man betale for å leie. Jeg betaler bare for minibaren, og den regningen er ikke mini.

    SvarSlett
  3. Hahahaha! Jeg ser for meg Onkel Reisende Tekniker lett henslengt på sengen mens han tyller i seg de små små små flasker med moro:)Er det da man føler seg som en superhelt som er 10 etasjer høy?

    SvarSlett