lørdag 7. mars 2009

Dagens Dagbladet

Jeg leser nettaviser for å holde meg oppdatert på hva som skjer i verden, men merker at mitt engasjement daler daglig. I dag, fine lørdagen, hvor jeg koser meg med kaffe, mitt eget selskap og pc`en har vi følgende nyheter på førsteplass:
- Snøkaos gir sydenrush. Med denne avstemmingen: Hvilken er din favorittkanariøy? Skjær meg løs og gi meg en spade!
- Vil ha lesbiske og homofile bønder. Til Jakten på kjærligheten. Hvem bryr seg vel om Katrine Moholt ønsker seg homofile til jul? Dumme damen!
- Viste seg frem på catwalken. Pamela Anderson. Hvordan er dette en nyhet? Puppene til Pamela sluttet vel å være en nyhet i løpet av første sesong av Baywatch!
- Leter opp de peneste jentene på byen. Langt fra alle «Paradise Hotel»-deltakerne meldte seg på selv. Jøss! Nå mistet akkurat programmet hele sin troverdighet!
- Derfor får vi navlelo Østerriker studerte egen navle i tre år. Denne er for dum til å kommentere!

Jepp, etter å ha lest Dagbladet i dag føler jeg at jeg har utvidet min horisont såpass at det eneste som gjenstår er å stille seg på torget og stille til president av Tåpeby!

2 kommentarer:

  1. Sånn går det når man leser dagbladet...say no more. Det eneste som hadde vært mindre opplysende hadde vært å lese vg ;)

    SvarSlett
  2. Navlelo er viktig. Det kan brukes til MYE feks å la være å jobbe og istedet fremstå som analytisk forsker... og få noen til å sponse deg mens du sover deg gjennom dager og år, og drikker øl slik at magen skal bli større og kan samle mer lo i gropa... Jeg sytes tiltaket var så viktig at jeg bare MÅTTE komentere det.. Hurra for Dagbladet og særs viktige nyheter!!! Dhaaah!

    SvarSlett