onsdag 18. februar 2009

Så hva mer trenger man da?

Tannbørst, en sigarett og for guds skyld en kopp kaffe!

Jeg klarte det kunststykket å sovne på sofaen, dog ikke min egen. Når man da blir vekt og bydd en seng frister det rett og slett ikke å gå ut å skrape bil for å komme seg hjem, isteden velger man seng og armkrok. Ikke en gang når man våkner i 4-tiden klarer man å dra seg ut til bilen og hjem. Dette skyldes imidlertid at verten serverer vafler på sengen. Vis meg den mann som evner å servere vafler på sengen klokken 4 på natten og jeg skal vise deg hvor nær jeg er å fri!

Men så våkner man da, i god tid før jobb og kikker seg i speilet, hvor morrasveisen har antatt nye høyder og antagelig kunne tatt gull i VM. Jeg har ikke sett tannbørst på over 12 timer, er fri for sigaretter og jeg vil hjem! Så da var det bare å dra på seg klærne og gå ut å skrape bilen. Heldige meg traff en kunde idet jeg trasker ut ytterdøren og han hilser pent mens jeg rødmer det jeg klarer! Pussig nok er walk of shame verre når man ikke er bakfull og isteden bare har sovnet på sofaen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar