tirsdag 3. februar 2009

Kontaktannonsen

Jeg skulle jo skrive en kontaktannonse! En heidundrende sak som skulle få all verdens spennende menn til å kikke etter meg med lengsel i blikket. Jeg trenger ikke en kontaktannonse lenger, for jeg har funnet noen som får meg til å skakkle når jeg er alvorlig, noen som får meg til å tenke når jeg er desorientert og som gjør meg glad langt innenfor navlen. Men siden jeg så inderlig gjerne vil skrive en kontaktannonse gjør jeg det likevel!
Little rude girl søker noen som holder ut med hennes luner. Som belønning for tapper innsats for fedrelandet og det store hvite huset kan man friste med turer i skog og mark (vil du være med så heng på), koselige rødvinsmiddager ( som avsluttes med krampefylla i det hun får tenning og reiser på første og beste brune pub) samt en livsfilosofi som innebærer at hun skal ha det gøy koste hva det koste vil! I tillegg kan man friste med 1 stk. gal svigermor, en veldig rar svigerfar og nok bagasje for selv den mest erfarne flyttemann.

Man ser for seg at den utkårede må ha et iboende ønske om å bli heltidspappa med alt dette måtte innebære av bleieskift, vræling, oppkast, samt strikt oppdragelse for Little rude girl skal bli tivolimamma når hun blir stor! Belønningen for dette blir selvsagt ingen sex, krangling og en god del såre følelser. Gratulerer, De har akkurat vunnet det store følelseslotteriet!

Fristende som dette sikkert høres ut må man likevel gjøre oppmerksom på et par grunnregler:
- hun er ytterst ustabil og det fører til at du hele tiden må være på tå hev for å sørge for å holde hennes interesse oppe dersom dette av en eller annen grunn ikke faller naturlig for deg!
- hun har tålmodigheten til en hare og sinnet til en pitbull, og hvis du pirker henne på nesen bør du trekke hånden til deg før den forsvinner i et rabies-inspirert angrep.

Man regner med at de aller fleste kamikaze-menn, ekstremsport-tullinger og fylliker vil respondere på annonsen og man vil derfor oppfordre til at også de med lav selvtillit og massivt hårtap gjør det. Sistnevnte vil selvsagt ikke bli tatt med i betraktningen, men derimot vil søknaden bli benyttet til allmenn forlystelse blant Little rude girls venner!

1 kommentar:

  1. Ha ha ha! *ler og ler* Har brevene begynt å strømme på nå, eller?

    SvarSlett