tirsdag 3. februar 2009

Hvis man går til doktoren...

... er man syk!
Det vil si at dersom jeg så mye som vurderer å ringe legen min kommer jeg til å bli syk, tenker underbevisstheten min. Derfor er strategien, både bevisst og ubevisst, at dette går over!

Jeg har jo de siste ukene bedrevet den morsomme risikosporten skøyter. Dette er selvsagt ikke en risikosport for de som har vokst opp med det, men for meg derimot...

På den forblåste øya i ishavet pakker man ikke skøyter på bena til barna sine med mindre man faktisk ønsker at de skal haike med golfstrømmen dit den stopper. Vi har sjelden mindre enn stiv kuling og et 20 kilos barn med skøyter havner i fjæra før man rekker å tenke at man kanskje også burde tatt på et flexibånd. Derfor har jeg i godt voksen alder ikledd meg dette usannsynlig morsomme fottøyet, med vekslende hell. Jeg har nå 1 kul på nedsiden av kneet, ikke spesielt stor, men veldig hard. Denne bekymrer meg ikke nevneverdig, men det gjør derimot klumpen som vokser ut av venstre side av høyre kne. Skal det liksom vokse ut ekstra ledd som gjør at det ordinære leddet ikke virker som tiltenkt? Jeg tror ikke det, men fastholder min sedvanlige strategi på at det sikkert går over...

Unnskyldningen denne gangen er at kneet ikke rekker å bli bra før jeg faller igjen, så egentlig er det sikkert helt i orden! Jepp, akkurat sånn er det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar