onsdag 4. februar 2009

Hvor er vaskemaskinen som selv fikser biffen???

Jeg er en særdeles dårlig husmor! Jeg har i flere dager gått rundt i nødklær bare fordi det er mange andre morsommere ting å gjøre enn å vaske klær... Pussig nok er jeg meget påpasselig med å sørge for at jeg alltid (alltid!) har rene sengklær tilgjengelig, det er mine klær som ikke ser innsiden av vaskemaskinen før jeg har frekventert jobben i nuppegensere og stygt undertøy i mange dager. Men hva gjør det nå egentlig? Kundene mine ser ikke undertøyet og de som ser undertøyet håper jeg er fokusert nok til at de isteden ser på det som er innenfor undertøyet.
I dag stod jeg tidlig opp for å få vasket og hengt opp en maskin før jeg dro på jobb. Jeg har imidlertid feilberegnet tiden på vaskeprogrammet, noe som fører til at sjefen min får følgende tekstmelding: Hei! Jeg kommer 10 minutter forsinket for å få hengt opp klesvasken slik at jeg i morgen kan se ut som et relativt oppegående menneske som faktisk har pent tøy. Takk og amen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar