torsdag 5. februar 2009

Bloggens funksjoner

Jeg bruker bloggen som en torgkasse hvor jeg kan rope ut alt jeg ikke vil si høyt. Det er som en god gammeldags måte å få liret ut av seg all slags tull som ligger og kludrer til resten av hodet. I de gode gamle dager stod det predikanter, politikere og andre raringer på en kasse på torget og ropte ut deres viktige tanker. De ble ansett som rare. Det er det mye mulig folk tenker om meg og bloggen min også, men her ser jeg ikke at de ler, hverken av meg eller med meg.
Dette må vi gjøre noe med, for i går installerte jeg Statcounter, det mest fabelaktige verktøy jeg noensinne har sett! Ikke mindre enn 50 ganger har noen klikket seg inn på Pippi på Tur i løpet av et døgn! Jeg er imponert, og hvis det fortsetter i dette tempoet får jeg adskillig høyere avkastning på tankene mine med dette enn med revyen. Men så har je lura litteranne på... Hvem er det egentlig som er inne og leser? Er det et menneske med tastatur-tourettes som stadig klikker seg inn? Er Statcounter til å stole på eller bare legger den inn vilkårlige tall for å glede meg? Jeg oppfordrer så mange av dere som gidder å legge igjen en liten kommentar på dette innlegget, bare for å glede en liten Pippi. Og til deg med tastatur-tourettes: ikke noe stygt språk!

4 kommentarer:

  1. Hei Pippi :)
    Jeg er innom her en tur stort sett hver eneste dag. Koser meg med innleggene dine, og ler ofte av deg, men bare fordi du skriver så morsomt ;)

    SvarSlett
  2. Little rued girl vet jo om noen av sine faste lesere, og det blir ledd av deg på måten Tante grønn sa, men også svært mye med deg :)
    Hadde denne vært lest tidligere idag hadde du fått kommentaren muntlig.

    SvarSlett
  3. Flink og morsom skribent syntes jeg du er ja, glad i deg er jeg og. Pippi er verdens beste, ildsint eller ei..:-D Ikke at jeg har opplevd det første men... Er bare å bruke dine flotte, morsome ord på litt revyting, trenger litt manus om ikke så lenge veit du;-D

    SvarSlett