mandag 9. februar 2009

Den perfekte søndagen

Jeg har svært lave krav til hva som er lykke tror jeg. Jeg gleder meg stort over de små ting i livet og dette er faktisk den av mine egenskaper jeg liker best. I går våknet jeg med et smil og slumret i godt selskap i noen timer. Slumring i sengen er blitt en av mine favorittsysler, hvor nattens drømmer fortelles om mens hender koser og varmen under dyna nytes.

Jeg så frem til frokost bestående av kokt egg og god kaffe, mens jeg trakterte tastaturet. Jeg trives i mitt eget selskap og kan kose meg vilt og uhemmet mens jeg bare sitter og fjåser. Når i tillegg Prinsesse SuperVero inviterer til skøyter kan dagen nesten ikke bli bedre. På med tursko, boblebukse og fletter for ikke å glemme mascara, man er da fin når man er isprinsesse!

Etter mange timer i frisk luft på skøytene kom jeg hjem og fant ingrediensene til mitt favorittmiddag i kjøleskapet og selvsagt Haagen-Dacz is i fryseren. Jeg får selskap slik at is kan fortæres og vi koser oss med den vakre Loe-filmen Tatt av kvinnen. Dette er for øvrig en av mine heller rare egenskaper; jeg liker ikke is når jeg er alene. Jeg spiser sjelden eller aldri is når jeg er alene, for meg er is sosialt. Nå hadde det sikkert vært bedre om det var sigarettene jeg hadde et slikt forhold til, men det er det altså ikke, så jeg har avfunnet meg med at jeg skal ende opp som en skranglete, rynkete gammel dame.

Så enkelt er det altså å ha den perfekte søndagen; slumring, frokost, skøyting, is og gjennomgående godt selskap!

Takk til de involverte parter og en god mandag ønskes til alle glade mennesker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar