mandag 26. januar 2009

Til deg...

...du evneveike, uforskamma og fordragelige menneske som var innom jobben min idag!



Jeg er i et service-yrke så jeg er nødt til å smile høflig til deg så lenge jeg er iført dress og befinner meg på kontoret, men her derimot:
- Hvis du ikke har råd til å betale mer enn 4000 kroner per måned for et sted å bo tar jeg det for gitt at du ikke jobber. Siden du ikke jobber tar jeg det for gitt at du burde ha tid til å ta deg en dusj! DU LUKTER STYGT!!!
- Selv om du ikke har råd til depositum er det fullstendig unødvendig å brøle til meg at det ikke er tillatt med 3 måneders depositum! Videre vil jeg legge til at DET ER LOV MED INNTIL 6 MÅNEDERS DEPOSITUM!!! Jfr. husleielovens § 3-5, din ertehjerne!!!!!
- Hvis du, mot formodning, ikke løy når du sa at advokaten din hadde sagt at det ikke var tillatt med mer enn 2 måneders depositum anbefaler jeg deg å sparke ham med umiddelbar virkning før han fakturerer deg for mer av pengene du ikke har!
- Neste gang jeg ser det uforskamma fjeset ditt bør du være adskillig spakere, for slik det føles nå kommer du ALDRI-ALDRI-ALDRI til å finne et sted å bo hos meg, din forbannade innavla, skitne, evneveike, uforskamma, nedlatende dritt av et menneske!!!

Sint jeg? Nei, aldeles ikke, for eiendomsmeglere har gått på så mange smilekurs at vi får psykolog i pensjonsgave!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar