lørdag 20. desember 2008

Leveres med varseltrekant...

...og det er oppe til seriøs debatt hvorvidt Pippi også bør leveres med bruksanvisning (og kanskje hørselvern...?) til dem som måtte slumpe å treffe på henne.

Bruksanvisningen ville nok hatt følgende punkter:
  • Bør ikke serveres mer enn 5 Fernet i løpet av en kveld.
  • Må ikke erklæres sterke følelser for, hverken den ene eller den andre veien, da hun som regel løper det stutt-fotene klarer så langt hun orker.
  • Kan med fordel fås til å le.
  • Tåler ikke regn, kan krympe.
  • Vaskes på 40 grader og kan med fordel dampes.

Jeg kommer ikke på flere, men er åpen for forslag!

4 kommentarer:

  1. Har ett punkt til bruksanvisningen din: Lån henne aldri telefonen etter 5 enheter alkohol, i såfall er det på eget ansvar!

    Ett annet er:
    Spør henne gjerne om råd, men forvent klar tale!
    Hilsen en som har erfaring på BEGGE områder-frøkna fra Stokke

    SvarSlett
  2. Du glemte denne:
    * Kun til utvortes bruk.

    SvarSlett
  3. Das stimmt! Alle tre er korrekt og jeg ser bruksanvisningen ta form!
    Denne deles behørig ut til interesserte så snart jeg kommer meg sør for polarsirkelen!

    SvarSlett
  4. Kult! Kan du ta med deg polarsirkelen når du kommer? :) Har nemlig hørt så mye snakk om den men aldri sett den. Så kunne jeg samtidig lære litt om geografi... lissom...

    SvarSlett