søndag 21. desember 2008

Fjesboka fortsetter å forlyste

Jeg setter jo selvsagt all min tillit til Facebook, da svaret på alle livets mysterier kan finnes der.

Jeg tok nylig en test på hvem jeg var i et tidligere liv, jeg var Pablo Picasso, med følgende beskrivelse:
I ditt tidligere liv var du Pablo Picasso. I dette livet fortsetter du å være revolusjonær, sta, en aktiv elsker, liker å bryte regler og reagerer dårlig på å hjertesorg.
Jøss, det stemmer jo på en prikk!
I`m a believer!!!

Hvem vil ikke få slike koselige beskrivelser av seg selv? Selvsagt stemmer det, for vi gjør det sant for oss selv, på samme måte som man alltid får horoskopet til å stemme. Som et lite forsøk går jeg nå inn på horoskopet på Startsiden og får det til å stemme:
Tyren
21. april til 21. mai
Ugen starter på fantastisk vis, en kulmination af en tidligere indsats fra din side som resultater i succes og anerkendelse. Der er indikationer på at en professionel eller intellektuel succes som bringer dig gennemgribende tilfredsstillelse og kan cementere parforhold i det lange løb. Det er rigtig godt for affærer forbundet med børn, og tiltag der kombinerer kreativitet og professionalisme. Det er også en god tid for rejser og etableringen af internationale forbindelser eller relationer med indflydelsesrige venner. Partnere er på dette tidspunkt fulde af ideer... dyre ideer.

Jeg vet jo at jeg vil få suksess og anerkjennelse, dog litt overrasket over at det ser ut til at jeg skal innlede et forhold til sjefen. Selvsagt er det fint med barn nå all den tid jeg leker med de herlige tantebarn hele tiden! Reising, check! Litt usikker på hva det menes med partnere her, men det finner jeg vel ut i løpet av dagen... For horoskopet er GUD og ingenting er tilfeldig!

Fra nå av skal mitt liv leves ene og alene for at det skal stemme med horoskopet mitt! Heldigvis er det såpass mange å velge mellom at jeg antagelig bare kan fortsette som før...

Kan vår alles kjære bloggheks legge et par kort og se hva som ligger i julen for meg?

På forhånd takk!


2 kommentarer:

  1. Skal vi se da... Heksa griner mot lyset fra den støvete bordlampen, sigarettrøyken ligger sur og muggen i det halvråe kjellerrommet, der vegg-til-vegg teppe sist ble renset under andre verdenskrig, (da det ble trampet fullt av snø under et flyangrep). På nesen har hun en bandasje etter en nylig plastisk operasjon for å fjerne en vorte, et lite heldig inngrep som resulterte i en kraftig betennelse.. Nå gnir hun seg i fingrene og skjeler med øynene i det hun går inn i transen... «Julen for vår alles kjære blogg-pippi...», hveser hun ut mellom sammenbitte tenner og gamle brødsmuler. (tre kort blir lagt utover et rundt bord, overfylt av skitne vinglass, post-it lapper med telefonnummer til mulige elskere og tre p-piller for katter?)

    «Julen er fylt av opplevelsen av velfortjent hvile etter en relativ hard arbeidsinnsats. Noe er fullført og oppfyllelsen har gitt god avkastning. Det finnes tilfredshet knyttet til en god hjemmefølelse. Hun vil i løpet av julen motta en hyggelig beskjed, fra noen som står henne nær. Venn eller familie. Jobbmessig nyter hun sin suksess ved å skue fremover inn i mulighetene.. det ser allikevel ut som hun ikke helt greier å slippe tak i sin vante (selvsikre?) suksesshistorie, dette kan faktisk være med å hindre henne i å se alle mulighetene hun faktisk har og slik forsnevre sin oversikt.»

    I tarrotens, juleåndenes og Pegasus' navn, Amen.

    SvarSlett
  2. Takker og bukker O store blogg-orakel!
    Nå kan jeg gå fredfylt og selvsikker inn i matens, vinens og overflodens høytid!

    SvarSlett