lørdag 20. desember 2008

Det er med flørt som med medisiner - ingen kan forutsi bivirkningene

Jeg ser følgende bivirkninger tre frem som potensielt faretruende og vurderer å melde de inn for Helsemiddeltilsynet:
  • Snever tankevirksomhet, da de eneste tankene som er mulig å holde fast ved i mer enn 2 sekunder er de som kretser rundt flørteobjektet. Jeg tillater meg, i all min visdom, å se at jeg er i ferd med å bli et meget kjedelig menneske.

  • Paranoia, hvorpå man ser enden av flørten tydelig for seg i nesten enhver antydning eller setning. Def. fra Wikipedia (kilden til all unyttig kunnskap): Paranoia betegner en forstyrret tankegang hvor oppfattelsen av omgivelsene ikke samsvarer med realitetene. Jepp, det stemmer på en prikk!

  • Fnising, jeg anser ikke meg selv som et typisk fnisete menneske, men det slår meg at jeg i den senere tid stadig vekk driver og fniser, antagelig til mine omgivelsers store gru!


Jeg vil be om at FN, Stortinget, Amnesty, WHO, Høybråthen samt andre kredible organisasjoner snarest tar tak i dette og legger ned veto mot min fjollete oppførsel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar