søndag 28. desember 2008

Hvor er de???

Bloggene som er morsomme å lese? Jeg har jo et godt knippe litt lengre ned til venstre på bloggen min, men jeg vil ha flere!!! For det viser seg jo, i disse juledager, at andre folk faktisk har et liv, mens jeg tilbringer mesteparten av min edru tid med pc`en på fanget i desperat jakt etter mer blogg, morsommere blogg og mer spennende temaer! Måten jeg finner nye blogger på er at jeg gjerne klikker meg inn på dem som kommenterer på mine favorittblogger, men det viser seg at stadig flere av disse er fyllt med rosa sukkerspinn og annet tull som jeg sjelden gidder å lese!
Derfor lanseres den store Jakten på favorittbloggen-konkurransen hvor reglene er som følger: nominer bloggen du har som favoritt i kommentar-feltet og forklar samtidig hvorfor akkurat denne er din favoritt!

Jeg sender souvernir fra ishavet i gave til både beste blogg og den som nominerte denne!
Og bare så vi har det på det rene; jeg hæler ikke flere rosa meninger, tanker eller for den saks skyld de jævla gavelistene! Jeg vil ikke lese disse og hvis jeg mot formodning skulle ramle innom en slik igjen kan jeg garantere at jeg skal ganne stygt over den slik at den blir SVART!!! Og da tenker jeg det renner julegavemaskara langt nedover den rosa fuskepelsgenseren noen fikk til jul!

2 kommentarer:

  1. Jeg nominerer meg selv HEMNINGSLØST OG UBESKJEDENT. Alt er bedre enn sukkerspinn! Finnes det et eneste menneske som ikke blir kvalm av sukkerspinn... jeg bare spyr? Nei det må gå an å ta munnen vekk fra bladene og få spyttet ut noen reale meninger... uten å bli super-lissom-politisk-fake-bevisst... blått eller grønnt sukkerspinn smaker like ille!!! Hilsen FMPB: Foreningen Mot Pastellfargende Blogger!

    SvarSlett
  2. Oioioi! Dette blir spennende, nominatør (?) og blogg i samme! Ønsker heksen seg 2 små souvenirer eller en stor dersom dun skulle være så heldig å gå av med seieren?

    SvarSlett