mandag 22. desember 2008

Det som aldri ble

Sent på kvelden tikker det inn en melding fra fordums tider og jeg tillater meg å føle litt på melankolien. Jeg er ikke trist for at det er slutt, men jeg er kanskje litt trist på vegne av alle drømmene og tankene som aldri fikk bli til.

Våre tradisjoner skal aldri mer være mine tradisjoner og mine drømmer skal aldri mer være våre drømmer.

Jeg går videre til et nytt liv, en ny æra og i natt skal jeg ha en drømmende begravelse over alt som aldri hendte...

3 kommentarer:

  1. Velkommen til et nytt og bedre liv på den andre siden av gjerde hvor grasset er eviggrønt, og Sola nesten aldri går ned.
    Og når Sola blir bytta med Månen, står det en ensom ulv å hyler den bort igjen;)
    Z

    SvarSlett
  2. Hvite liljer oversendes... til graven for alt det gode som ikke ble... en anerkjennelse av denne sorgen, viser selvinnsikt og evne til å akseptere det som er...-hvilket er det beste og eneste riktige utgangspunkt for å sparke fra, og gå videre inn i soloppgangens land...

    Love & peas (liker du foresten erter?)

    SvarSlett