fredag 28. november 2008

Prinsipper åt skogen

Jeg har mistet både prinsippene mine og viljestyrken. Noen som har sett dem???

Jeg vil være singel, jeg vil bo alene og jeg vil selv bestemme hva, hvor og når!
Dette kombineres fint med en lekekamerat, trodde jeg. Konseptet var som følger:
vi møttes når vi begge hadde lyst og ellers var det ingen forpliktelser. Ikke noe dårlig konsept, nei! Men ikke desto mindre tar jeg meg selv i å ha blitt gla i lekekameraten min. Jeg blir også lei meg når avtaler brytes og skuffet når det ikke passer for ham. Dette er jo helt mot hele konseptet!!! Ingen forpliktelser! Fankern!

Så hva gjør man da? Jo, her er løsningen; jeg dumper lekekameraten min og satser i steden på tilfeldige bekjentskaper som lekekamerat. Planen er å ikke snakke lenge nok med dem til å bli betatt!

Dette kommer til å funke som snus! Så nå er det bare å finne frem viljestyrken og slutte å leke med lekekameraten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar