mandag 6. april 2009

Vakre Tønsberg

Min vakre by som for hver dag nå tiner litt mer. Jeg har tilbragt ettermiddagen på Slottsfjellet i solen, med vinden ruskende i håret og boken oppslått. Det var riktignok litt kaldt, men på langt nær så kaldt som det er på mine mer hjemlige strøk på denne tiden av året! Jeg er glad i vinteren, men jeg elsker våren der man ser at sommer tar kverken på vinter!

Jeg kunne gått rundt som en levende reklameplakat (med lyd) for den vakre byen i Vestfold, men på samme tid ville jeg nok også reklamert for Finnmark, Kristiansund, Oslo og alle andre steder jeg har kjennskap til. For faktum er at jeg fortsatt har til gode å bo et sted jeg ikke forelsker meg i. Jeg har en evne til å se de vakre ting, og jeg må virkelig anstrenge meg for å holde fokus på negative ting når det viser seg å være nødvendig.

Dette gjelder nødvendigvis også resten av livet mitt og jeg må innrømme at jeg anstrenger meg for å holde fokus...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar