tirsdag 13. januar 2009

Mange forsømmer den lille lykken mens de forgjeves venter på den store.

Jeg er så uendelig heldig at jeg har mange lykkesmeder rundt meg. De smir små fine øyeblikk for meg mens de ler sin herlige latter og smiler sine vakre smil. Jeg er uendelig takknemlig for deres bidrag til min lykke!

Dagen i dag har vært tilbragt på jobb, noe som etter altfor mange uker uten virke er lykke. Jeg koser meg i dress og gleder meg over telefoner som kimer av kroken og alle kundene. Etter jobb kunne jeg glede meg til SuperVeros kokkekunster, bestående av laks, ovnsbakte grønnsaker og agurksalat. Har jeg nevnt hvor fint det er å bli invitert på middag?

Kvelden tilbringes på skøytebanen hvor gode venners latter demper fall og inspirerer til mange flere timer med stive skøyter og solbærtoddy. Kvelden avsluttes med kinobesøk og mens jeg sitter i tussmørket i leiligheten min etter en fantastisk dag er jeg så gla at det nesten kruser seg litt i magen!


Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: det beste til meg og mine venner! For de har alle som en ærlig fortjent det!


1 kommentar:

  1. Herlig! Vi lever et vakkert liv i en vakker by - med vakre mennesker rundt oss, vi er vakre! Fantastisk! :)

    Det skal ikke mye til for å glede oss, og vi har lært oss å legge merke til de små hverdagslige tingene - derfor disse vakre smilene. :) F.eks når en unge går på tryne på isen og noen av oss (du!) peker og ler. Haha :)

    SuperVero hadde også et par knall og fall. Faen at den isen skal være så jævlig glatt!!

    Love you hun. :)

    SvarSlett