torsdag 8. januar 2009

Home sweet home

Jeg er langt om lenge og lengre enn langt ankommet vakre Tønsberg! Det ble en litt mindre strabasiøs 2.dag, men ikke mindre klarte stormen å forsinke også dette flyet med over 2 timer. Heldigvis er jeg velsignet med gode venner og eldste musketer kjøpte billett på toget til meg mens jeg ventet på bagasjen og slik slapp jeg 2 ekstra timer på Gardermoen! Takker og bukker til høyere makter, pilotene og ikke minst mine venner for at jeg har beholdt vettet på veien hjem. (Det lille som er igjen...)

Vel hjemme sitter jeg i fine sofaen min etter å ha dusjet i gode dusjen min og hører på min musikk mens jeg drikker den beste kaffen. Midt i idyllen registrerer jeg at avstemningen er over og at publisering i sensurert versjon er vinneren! Tjoho! Det ene innlegget er klart for publisering, de to andre må nok bearbeides litt i sensureringens navn.

Til sist, men absolutt ikke minst, har jeg en liten funfact: etter å ha kikket gjennom bildene på Facebook fra julen registrerer jeg at smilet mitt øker proposjonalt med promillen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar