tirsdag 10. februar 2009

In your face, pyroman-mannen!

Da har jeg, som den flinke smurfen jeg er, montert røykvarslere! 1 stk på soverommet som har vindu ut mot pyromanens territorie og 1 stk i gangen slik at jeg kan ta naboens nachspiel-befengte gang-røykere på fersk gjerning! Så det så!!!
All den tid jeg hadde dratt en 3 meter høy stige inn i leiligheten gikk jeg også til det skritt å skifte de 8 lyspærene som hadde gått hen og dødd. I den forbindelse gjorde jeg en viktig oppdagelse; jeg er adskillig penere i dunkel belysning, med 1 fungerende lyspære i hvert rom, enn jeg er i flombelysning. Derfor har jeg nå tent bare stearinlys og selvtilliten har returnert!

1 kommentar:

  1. Hehe! Viktig oppdagelse som jeg takker hjerteligst for tipset av! Nå tenner moder alle lys... og som Hyacinth Bucket, (who insists her last name is pronounced "Bouquet")... arrangerer jeg candlelight-supper..

    SvarSlett