tirsdag 23. desember 2008

Prinsippene har returnert...

...og jeg er tøffere i trynet enn noen gang tidligere!

Foranstående innlegg var selvsagt en teaser, for trofaste lesere forstår hva som har hendt!

Jeg har selvsagt frigjort meg i selvstendighetens, ærens og min egen stolthets navn! Jeg står på egne bein og har dermed gitt avkall på søte komplementer, fine historier og gode lufteturer!

Jeg vil ikke snurres etter andres pipe og jeg vil ikke være avhengig av andre for å føle meg vel! Jeg klarer alt, absolutt ALT, selv! Jeg er sterk, uavhengig og for glad i min egen stolthet til å gå på kompromiss med meg selv!



Selvsagt er det vemodig, men i enden av tunnelen (en av de 100 jeg har løpt sta og egen gjennom det siste året) er det lys og jeg skal dit!


Vakre bloggheksa kalte meg en djevleprinsesse og hun har helt rett! Djevleprinsessen Pippi tar med seg gode følelser, koselige minner og fine øyeblikk og lagrer dem, alt annet kaster hun resolutt i søpla!

2 kommentarer:

  1. Bloggheksa ler i skjegget.. (det lå i postkassa i dag...)og tenker at her trengs det ikke gis avkall på overnevnte goder... de vil ramle i hodet på djevleprinsessen uansett...fra annet og uventet hold.. (hvem vet?) ellers nikker hun anerkjennende til siste bildet av Pippi i velkent positur... Det må imidlertids bemerkes at bloggheksa gikk siste gang i kirken uten truse men MED strømper og strømpeholder.... i beste Pippi-outfit men med bukser da....for hun tenkte at da kunne gud bli litt glad og kanskje komme tilbake til kirken... iallefall i jula... God jul Pippi!

    SvarSlett
  2. Det er ikke nok med søte komplimenter og fine historier hvis ikke man kan være seg selv... Jeg syns det kjennes ganske godt å stå på egne ben og ikke være avhengig av andre for å ha det bra :)

    SvarSlett