mandag 22. desember 2008

Å glede...

...seg til julen.

Jeg har slitt litt med å finne "the spirit of christmas", men den har nå kommet, via ganske utradisjonelle metoder! I min lille juleforbannelse drakk jeg meg uforskamma full i går og fikk unnagjort det meste fra gårsdagens innlegg. Jeg følte meg adskillig bedre (tro det eller ei) når jeg våknet og dette tegnet til å bli en fin dag!


Etter noen slumrende timer i sengen med fine tekstmeldinger gikk jeg i dusjen med følelsen av å ha mange rundt meg som bryr seg om meg og julefølelsen fortsatte å sige på.

Noen timer senere banker det på døren og der står det en dame med blomster. Til meg! Jeg elsker å få blomster uten at det er noen spesiell grunn for å gi meg det! (Som en liten parentes kommer det nå en liten teaser til innlegget Bare i Finnmark: Bare i Finnmark står damen som leverer blomstene og venter til blomstene er pakket opp for å få vite hvem jeg har fått blomster fra, I love it!)

Dette er en fantastisk dag og jeg gleder meg til Lillejulaften, Julaften og resten av den fine julen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar