lørdag 27. desember 2008

Flørt er trening med de urette inntil man treffer den rette.


Jeg innser, midt i snøstormen, at jeg ikke er spesielt flink til å flørte. Etter 8 år med samme mann tror jeg ikke jeg har det i meg lengre, jeg har rett og slett mistet flørtesansen min.

Kanskje jeg mistet den i Oslo? Noen som har sett den? Burde ligge et sted mellom John Colletts alle og Fiasco via Uelandsgate... Eller muligens kan den ligge på Verdens ende? Jeg var der og gikk tur for en stund siden, og det kan ha vært da den ble borte... Noen som kan ta seg en tur ut dit og se etter den?

Jeg brygger forresten på en føljetong; Pippi på eventyr! Første innlegg er klart, men jeg har ikke helt bestemt meg for om det skal legges ut. I løpet av julen skal jeg sette opp en liten meningsmåling (for jeg har så lyst til å prøve avstemmingsverktøyet til Blogspot) og så får den gemene hop bestemme om dette er noe de har lyst til å lese.

Inntil videre venter jeg på at noen finner flørtesansen min!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar