fredag 14. november 2008

Fjesbokas attraksjon

Jeg liker Facebook (les: jeg ELSKER Facebook!). Facebook appelerer til kikker-naturen i meg og jeg er i aller høyeste grad klar over det! Jeg har venner på vennelista, som jeg aldri i verden ville kalt venner i det virkelige liv, bare for å følge med på hva de gjør og hvem de gjør det med. Det minner litt om en slags avhengighet...

Nysingel og fæl som jeg er brukes fjesboka til å flørte, sjekke opp hva eksen faktisk driver med samt underholde meg i den tiden jeg ordinært ville brukt til fornuftige ting!

Jeg er ikke blant de som er fanatiske på at Facebook hevder å eie bildene som er lagt ut, da jeg resonnerer som følgende; når det er så mange kjendiser og andre spennende mennesker som har profil der, hva i all verden skal de bruke bilder av meg på fylla til??? Hvis de absolutt vil, så vær så god!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar